Kirjoittajan mukaan: Reima Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.12.2002

Hei,

Teemulle kiitos hälytyksestä. Helsingissä näkyy myös kohtuukirkkaat helmiäiset, joskin pilvialueen koko on oleellisesti pienempi kuin Teemun horisontissa (=Oulussa?). Sekä Luulajan että Jokioisten luotaukset vahvistavat alle -80 asteen lämpötilat stratosfäärissä.

Reima