From: Jarmo Moilanen <jarmom_at_netppl.fi>
To: Ilmakehälista <ilmakeha-l_at_ursa.fi>
Date: 19. syyskuuta 2000 22:38
Subject: Re: [halo-l] sumukaaren interferenssikaari

Viime TjaAssa (5/2000) oli meikän ottama kuva sivulla 57. Jopa lehteenpainettuna
kuvassa näkyy sumukaaren interferenssikaari. Interferenssikaaren ja pääkaaren
välissä on selvä tumma vyöhyke. Kyseisessä näytelmässä olin välillä näkevinäni
jopa kaksi interferenssikaarta, mutta kuviin se toinen ei tarttunut. Olen omasta
mielestäni nähnyt sen ennenkin, mutta enpä mene takuuseen tuosta muistikuvasta...

Jarmo