Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmom_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.06.1999

| Tää oli varmaan tarkoitettu listalle...

Juu niin oli... Taas tuo reply homma mätti. Ei sitä aina muista tarkistaa.

Minä tuossa pistin yhden kangastus kuvan tuonne webbisivuillani olevan keskeneräisen halo-oppaan alle. Kuva löytynee yleiset-halot valikossa olevasta muut valoilmiöt-kohdasta.

http://www.netppl.fi/~jarmom/Halopas/index.htm

Eihän tuo ihan noille Parviaisen kangastuksille pärjää mutta hyvä silti. Kun Ruoskanen, Tape ja minä käytiin Parviaisen kotona hän näytti videota juuri TjaAn kuvissa olevasta kangastuksesta. Sika siistejä varsinkin nopeutetut versiot joissa näki kuinka ilmamassat liikkuivat ja muokkasivat kangastusta.

Jarmo

| |