Kirjoittajan mukaan: Jouko Markkanen (jouko.markkanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.04.1999

No heti luettuani Veikon viestin piti tietysti tarkistaa tilanne. Kuunsirpillä näkyi selvä ellipsikehä, olisikohan sitten ollut leppää tai jotain. Ja kun oikein tarkkaan katsoi, niin näkyi se heikosti myös Venuksen ympärillä, kunhan silmä adaptoitui pimeään.

t: Jouko

Jouko Markkanen                                       gsm 050-351 6673
järjestelmäsuunnittelija                              puh 09-2286 2473
Tietovalta Oy                                         fax 09-2286 2600
Munkkisaarenkatu 2                                  vaihde 09-22 86 22
00150 Helsinki                    mailto:jouko.markkanen_at_tietovalta.fi