havaintotornit-l@ursa.fi

viestiarkisto

Tämä havaintotornit-l@ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Markku Nissinen (markku.nissinen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.10.2008

Todennäköisesti tämän onnistuin kuvata Härkämäellä!

Olen juuri tekemässä uutista. Laitan uutisen suoraan nettiin, jos se on joku muu kohde, niin korjaan sitten myöhemmin.

Suuret kiitokset Artolle avusta koordinaattien antamisessa tekstiviestillä. Horizonsin koordinaatit olivat ihan metsässä.

Terveisin,

Markku