Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.12.2005

Terve Marja !

Minä vähän itseironisoin kun tunnen oloni ajoittain pöljäksi. Tiedänhän minä, ettei kukaan intohimoisesti harrasta yhtään mitään ellei tunne siitä riemua sisällään. Ei sitä valokuvaisi ellei haluaisi hyppiä pomppia siitä tunteesta. Seuraan kateellisena näitä, nyt vaikkapa Mikkisen viimeisimpiä kuvia, jotka hän tyynenoloisesti asettaa muutamilla kappaleilla näkyville. Kiittäkää palvelimien suojelijaa, ettei minun kohdalleni ole sattunut moinen ilmiö 42 0000000000kpl kuvia... Tiedänhän minä, että teksti on helppo kirjoittaa tyynesti, ja harva kirjoittaa riemuissaan varpaineen päivineen niin kuin minä, kun ilmiö kohdalle sattuu. Mutta jos olisin näkemässä näitä tyyniä kirjoittajia, ehkä näkisin jotakin samaa kuin itsessänikin, ja varmaan näkisinkin.

Mutta hienoa kuulla, että täällä on muitakin hyppijäpomppijoita, ja vieläpä kolmenkympin kynnyksellä kuten minäkin :-) Hyvä hyvä !!!

~JH