Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.12.2005

Nayttaisi sivuavan pikemminkin Parrya kuin 22 yllaa, mutta voihan tuossa silma hamaantya. Parry vaikuttaisi hiukan kirkkaammalta kuin 22 ylla joten senkin puolesta sopisi pikemminkin Hastingsiksi kuin Wegeneriksi. Oliko sulla stakkayssarjaa noista ruuduista? Pinous sallii laittaa kuviin enemman usmausta.

Tuo Parry on kummallisen lyhyt. Pitaa Suomeen tultua simuloida modifioiduilla pylvailla ja katsoa saako mitaan samankaltaista aikaan.

Pitaisi varmaan saada yovuorolainen Sieviin haloja katsomaan seuraaviksi 2 viikoksi.

Marko