Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.12.2005

Idea on loistava! Sinne pitaa vain saada vain riittavan laajakulmainen peli. Eikos noita ole likimain kalansimawebbikameroitakin, mutta mika on kuvan laatu? Jos kuitenkin pinoaa ruutua parin minuuin ajalta laatu varmaan paranee?

Marko