Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.08.2005

Moi!

Olen Jenni Elina Holopainen. 28 vuotta, harrastuksena tähtitieteestä kaikkeen tieteeseen. Asun Joensuussa, mutta mieleni levittäytyy kaikkialle. Rakastan kaikkia ilmiöitä, ja olenkin seurannut tätä postituslistaa jo jonkinaikaa, en vain tajunnut ilmoittautua ennen JP:n esimerkkiä. Olen myös myrskybongareissa mukana, sekä meteorijaostossa. "Poikkitieteellinen" tarkoittaa etymologialtaan eri tyyppisten tieteiden samanaikaista käyttöä, kuten vaikkapa arkeologisten näytteiden tutkimista psykologian avulla, historian tutkimista tähtitieteen avulla, tai vastaavaa. Se on siis sitä mihin nykypäivän tiede jossakin määrin suuntaa, eräänlaiseen todelliseen yhteen teoriaan olematta silti yksi koskaan, lähinnä tiedostettu osiensa oivallinen summa. Sanaan "poikkitieteellinen" ei liity itse olemuksellaan mitään negatiivista. Vasta silloin, kun tieteeseen ympätään shamaanin taidot, alkaa mulla sappi kiehumaan. Tämä ei ole "poikkitieteellistä" vaan vastaa nykypäivän trendissä koittaa vääntää valon nopeuden äärellisyydestä, eli informaation siirtymisen maksimaalisuudesta joitakin toisenlaisia teorioita tutkimatta ensin pohjia alkuperäisille teorioille.

Tässä yksi vaatimaton kuva:
http://www.geocities.com/kuvaholopainen/Feikki-sivuaurinkoja.jpg

Taustalle noviisina hiljentyen,

Teidän,