Kirjoittajan mukaan: Reima I Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.07.2005

On Tue, 12 Jul 2005 jukka.ruoskanen_at_kolumbus.fi wrote:

> Juuri töihin tullessani katselin tuossa 18 parheliaa ja 22 suunnan
> rengasta. 18 oli tyylikkään kirkas ja värillinen. Pilvialue joka halot
> synnytti oli pieni, ja "näytelmän" kokonaiskesto oli varmaan alle 10
> minuuttia. Jotain hauskaa saattaa siis olla ilmassa.

Samankaltainen tarina olisi minulla kerrottavanani Helsingin Kaisaniemestä 12.7. kello 7.50-8.00. 18 ja 23 parheeliat näkyivät kauniisti, ja niiden seurana joko 22 tai 23 rengas. Jotain hauskaa todella on ilmassa.

Myös eilen 11.30 aikoihin katselin kaarta jonka tulkitsin 23 parheeliaksi, mutta en ehtinyt jäädä tarkemmin sitä seuraamaan.

-Reima