Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Veikko Makela (pvtmakel_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.03.1999

On Sun, 21 Mar 1999, Penttinen Martti - ajo99k wrote:

> Kovinhan teillä pojat on kevät-,talviväsymys kun ette jaksa edes
> haloprojektia alkaa! Mitäs tässä nyt tekee kauniina kevätpäivinä ? Vainko
> omaksi iloksi niitä havaita 8-0 ?

Hei, nyt on ainakin mun ehdotuksesta jäänyt väärä käsitys... itse en missään tapauksessa ehdottanut projektin sivuuttamista, mutta kyse on ennen kaikkea siitä, että hienojen yhteenvetojen tekemisessä on ihan hillitön työ. Jos voisimme saada kunnon projektihenkeä ja olla paremmin tietoisia koko ajan, mitä Suomessa ja ehkä maailmalla näkyy, mutta tinkisimme yhteenvedossa.

Jos saisimme kunnollisen verkossa raportoitavan projektin aikaan, niin eikö sekin riittäisi innostmaan. UMIssa voitasiiin julkaista tuloksia sitten vähän kevyemmällä formaatilla ja ehkä webbisivuilla.

Verkkoonkin saa näyttäviä raportteja, katsokaa vaikkapa EHP97-raportti halojaoston sivuilta. Tosin... täytyy myöntää, että tuo perustuu paperiraporttiin ja siinäkin oli ISO TYÖ.

-VeikkoM-