Kirjoittajan mukaan: Reima Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.02.1999

On Mon, 8 Feb 1999, Veikko Makela wrote:

> Josta tulikin mieleeni, että eilen sunnuntaina 7.2. näkyi Helsingissä
> jo hiukan parempaa. Tosin itse sain vain 22R+SAur+Apil+yllä -yhdistelmän,
> mutta Kinnusen Timo vihjaili ZYKistä ja 46R:stäkin. SAurit olivat muuten
> kovin "pilarityyppisiä" kuten usein jääsumuhaloissa, mutta yläpilvissä
> tuo halo kuitenkin taisi syntyä.
>
> -VeikkoM-

Juu, kyllä siellä minusta oli ainakin tietyssä vaiheessa mukana niin ZYK kuin 46r:kin. Jälkimmäinen oli tosin todella himmeä, oikeastaan vain peilin avulla näkyi, mutta se oli kuitenkin mukavan pitkä. Ja oli selvästi irti ZYKistä. Minusta tuo oli puhtaasti yläpilvihalo, sen verran yksittäisiä ja hajanaisia olivat ilmassa leijailevat kiteet.

        -Reima-

        "Reima the päivänpiristäjä"