Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmom_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.11.1998

Moro,

Samankaltainen maili tuli myös Meteopticin kauttakin.

Näyttää varsin pätevältä ohjelmalta. Jälki on jotensakkin samaa tasoa kuin Sillanpään ja minun ohjelmapakelilla (tosin vain harmaasävynä ja mustin pistein esitettynä). Ja koskapa MS ja minä emme ole alkaneet omaa ohjelmaamme levittämään niin kiinnostuneet voivat tuolta hakea itselleen varsin pätevän halosimulaatio-ohjelman.

Jarmo