Kirjoittajan mukaan: Mika Sillanpää (masillan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.02.1997

On Thu, 20 Feb 1997, Veikko M{kel{ wrote:

> Yhdyn Annen ja Ossin kriittisiin kommentteihin. Toki havainto
> on merkittävä askel ongelman selvittämiseen, mutta tuonpa vielä
> yhden pointin arvon lukijoiden tietoon. Marko kertoi minulle,

Kritiikkiä toki tarvitaan mutta tällä areenalla ei ole suinkaan tarkoitus esittää päätelmiä tyyliin "saamamme informaation perusteella saattaa olla aiheellista esittää ajatus, että kerätyillä kiteillä ja havaituilla ellipseillä saattaa olla jokin yhteys" (paitsi hymiöiden kanssa...) vaan esitellä uusia tuloksia siten, että niiden merkitys tulee heti selväksi. Liika kritiikki tässä vaiheessa saattaa tuntua lannistavalta. (Hmm... nyt alkaa mennä metakeskustelun puolelle.)
On totta, että lisäkidenäytteet ovat enemmän kuin tervetulleita. Mutta ainakin edessäni olevien Penttisen piirrosten perusteella homma näyttää idioottivarmalta. Voi mennä ikuisuus ennen kuin saadaan seuraava yhtä hyvä näyte ellipsinäytelmästä. Tämä tapaus on hyödynnettävä raskaamman mukaan. Haluaako joku nähdä Penttisen piirroksia? Voin skannata kuvat ja laittaa ne tälle listalle.

PS. Lisää kritiikitöntä infoa... Ursaan tippui äsken kuva Muhos-Vaala -displaysta. (31.8-94, jos joku ei muista). ZYK käyttäytyy muuten mallikkaasti (paitsi että se on k i r k a s), mutta näyttää ainakin omissa silmissäni jatkuvan äärimmäisen himmeänä siitä, mihin se normaalisti päättyy...

  "Matematiikan lauseet ovat ikuisia satunnaisuuksia"

  • Aristoteles -