Kirjoittajan mukaan: Anne Kristiina Jokinen (ajokinen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.02.1997

On Wed, 19 Feb 1997, Ossi Pasanen wrote:
> Muutama kriittinen sana sopiviin kohtiin sijoiteltuina ei olisi
> pahitteeksi. Tuo kuulostaa hieman liian ehdottomalta ollakseen
> tieteellista.
>
> -Tekeeko yksi teoriaa tukeva havainto siita oikean?
> -Seuraako tasta, etta kaikki ellipsit syntyvat ko. kiteesta?

Olen samaa mielt{ herra Pasasen kanssa.

Lis{ksi minua kiinnostaisi tiet{{, mink{laisia ellipsej{ Penttinen n{ki (kyll{h{n niist{kin on kuvat?). 1, 2 vai 3 ellipsi{ yht{aikaa (vai enemm{n!)? Mink{ kokoisia ne olivat? Olivatko ne t{ydellisi{ vai esim. puolikkaita? jne.

Tutkimusten edetess{ pidemm{lle kiinnostaa my|s erityisesti pyramidien kulma, ja onko se sama vai vaihteleeko se.

Timo Kinnuselle (ja muillekin asiaan enemm{n perehtyneille): Nyt olisi eritt{in sopiva hetki ruveta ehdottamaan omaa teoriaa ellipsihalojen synnyst{, kun jonkinmoista todistusaineistoa lienee k{sill{. Vai tehd{{nk| historiaa kehitt{m{ll{ teoria ellipsihalojen synnyst{ yhteisvoimin halo-l_at_ursa.fi -listan voimalla!

Ja loppukevennykseksi:
Eilinen (19.2.) 22 yll{sivuava matalalla aamuauringolla oli h{ik{isev{n kirkas! Toivottavasti muutkin n{itte jotain vastaavaa.

t. Anne Jokinen