Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.12.2004

Lista alla yleisistä haloista on loistava, just cool. Eritoten siistiä on älyllisesti tyylikäs ratkaisu laskea 46°allasivuava ja 46° ylläsivuava paitsi samaksi haloksi (niin kuin ne OIKEASTI OVAT) niin myös yleisten joukkoon. Halojen jako ei ole mielivaltaa, vaan väistämättä seuraava looginen asia, jos lähtökohdat on ne mitkä on.

Tämä viesti oli alunperin noin 5x pidempi mutta päätin sensuroida loput. Ihan fiksu päätös.

Marko

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association