Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (moilanja_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.11.2004

Puhumattakaan siitä, että minä olisin hyvinkin voinut lähteä ajamaan Himokselle jos olisin ollut lähempänä...

Jarmo

 MTV3 Laajakaista - Hauskemman elämän puolesta.  http://www.mtv3.fi/liittyma/hankinta/laajakaista/