Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Reima Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.08.2004

Forumin Kukontorilla 13.20-13.30 näkyi kirkas 23p sekä himmeät mutta päivänselvät 18r, 23r ja 35r. Harmi ettei kamera ollut tällä kertaa mukanani.

-Reima-