Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (moilanja_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.01.2004

Moro,

Allekirjoittanut oli 2.1. 2004 Valkeakosken kohdalla kaahaamassa paremman puoliskon kanssa kohti Hesaa kello 12.20. Olimme jo hetken ihailleet komeaa jääsumunäytelmää, jossa oli 22 rengas, sivuauringot ja pilari. Sivuauringot näkyivät välillä komeasti maastoa vasten. Yllättäen huomasimme pilarissa puolivälissä 22 renkaaseen selvän V-kuvion... Eli ns. Moilasen kaareksi haukutun ilmiön... Oli muuten paras mitä olen koskaan nähnyt. Mielenkiintoista oli, että vaikka muu näytelmä pysyi kohtuu stabiilina, tämä V-kaari hävisi ja ilmestyi useaan otteeseen ihan omaan tahtiinsa. Tosin, tätähän on nähty. Valitettavasti meillä oli kiire ja ei ollut aikaa pysähtyä kuvaamaan näytelmää... Harmi sinällään.

Jarmo