Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Karla Tiensuu (ktiensuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.02.2002

Arvon halokansalaiset ja ylipapit!

Sikäli kun ehdin aamulla lukaista ja ymmärtää lukemani oikein (tämä viimeksi mainittu on aamuisin se heikoin kohta), taisi kyseessä olla Tiedetoimittajien palkinto, joka oli myönnetty T+A:n kehityksestä. Korjatkaa, jos muistini pettää.

        Karla