Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (olli.haukkovaara_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.02.2003

At 00:57 25.2.2003 +0200, Marko Riikonen wrote:
>Ei taida netissä olla sellaista halo-opasta. Idea ei sinänsä kuulosta
>hullummalta. Jos tuollaisen tekisi, olisi eri kidetyypeistä ja asennoista
>aiheutuvat halot simuloitava erikseen ainakin 3 eri auringon korkeudelle.
>Tämä
>siis Suomen oloihin. Ei sillä kauhean montaa simua näin äkikseltään
>ajateltuna
>tulisi.

Moi!

Jaksaisiko joku haloaktiivi tehdä sellaisen ? Hommana se ei kai olisi hirveän iso? Itse olisin erittäin kiitollinen, koska en osaa noita simulointisoftia edes käyttää enkä tunne mitenkään hyvin noita harvinaisempia halotyyppejä. Muuten olisinkin jo moisen oppaan tehnyt ja tarjonnut sitä vaikka halojaoston sivuille...

terveisin, Olli