Kirjoittajan mukaan: marko riikonen (lascarmark_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.01.2002

Mukava että joku vaivautui ehdottamaan näytelmälle selitystä.

Sen evedenssin mukaan mitä lampun alla juttua katsellessani sain, Jyrin ehdotus on oikea. Minulla ei ollut replikointivehkeitä, mutta takin hihalle laskeutuneita kiteitä katsellessa piti todeta että lumitähtiähän ne oli. Pieniä sellaisia, mutta silti paljain silmin vielä erotettavissa olevia. Lisäksi lampun alla oli lumisademainen valkea meininki, mikä myös puoltaa lumitähtimallia.

Kernin kaarta ei näkynyt.

Marko

Do You Yahoo!?
Send your FREE holiday greetings online! http://greetings.yahoo.com