Kirjoittajan mukaan: marko riikonen (lascarmark_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.11.2001

Selvä Moilanenhan se on, Teemu. Välketihentymä ei ole koskaan mikään satunnainen juttu. Moilasen kaari on näköjään urbaanien jääsumunäytelmien vakiovieras. Itse en onnistunut sitä nappaamaan tänään, vaikka koko ajan olin varuillani. Minulla näytelmä oli muutenkin heikompi saurien välkkyessä vain rakennuksia vasten irtokiteinä. Subsaurit samaan malliin.

Ilma on kosteaa, puita vetää kuuraan. Ehkä jääsumua on lisää luvassa.

t. Riikonen

  • Teemu Ohman <tohman_at_mail.student.oulu.fi> wrote:

    > Päiviä.
    >
    > Moilasia on liikkeellä. Ne, jotka eivät ole
    > meteopticilta saaneet tuosta
    > tietoa, niin vilkaiskaapa tuimia kuvia:
    >
    > http://www.meteoros.de/phaeno/phaeno8.htm
    >
    > Hauska tapaus sattui tuossa äsken. Soitin Riikoselle
    > alasaureista, ja
    > hänpä siihen mainitsi Ruoskasen nähneen eilen jo
    > toisen Moilasensa tälle
    > kuulle. Vaan eipä mennyt kuin muutama minuutti, niin
    > minäkin pällistelin
    > moilasmaista välketihentymää, jonka minä kyllä
    > tulkitsisin Moilaseksi,
> [...]

Do You Yahoo!?
Find a job, post your resume.
http://careers.yahoo.com