Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2000

> %&¤#! 23° parhelia piti sanomani.. Eiköhän parheliat ole jo
> vakiutuneet kielenkäyttöön :-)

Joo, voi olla; kuten sanoin, en näitä nykyhaloja oikein tunne... :-) Tosin kyllä se oli aika paljon kauempana kuin 23 astetta... mutta ei kai se mitään vaikuta? Miksi muuten parhelia, kovasti tulee mieleen sivuaurinko?

/TN