Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Veikko M{kel{ (pvtmakel_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2000

On Thu, 20 Apr 2000, Timo Nousiainen wrote:

> Äskettäin Helsingin taivaalla oli tosi selvä Parry. Myöskin oli välillä
> peilillä katsellessa "tuntua" jopa aurinkokaarista ja
> vasta-aurinkokaarista, vaan tuskinpa nämä todellisia haloja olivat. Sen
> sijaan 35 r. näyttäytyi taas hetkeksi, kuin myös 18 r.

Minä kyllä sanoisin, että se oli paremminkin 23° parroidi. Ulkonäkö ja päivän aiemmat halot kyllä viittaisivat siihen.

Niin, en minäkään sitten jäänyt ihan ilman B-lomakehaloja :-)

-VeikkoM-