Kirjoittajan mukaan: Jere Kahanpaa (jkahanpa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.03.2000

On Tue, 28 Mar 2000, Marko Pekkola wrote:

> Pelkästään näin halo-l listalla tai muutoin internetissä kerääntyvä /
> jollekin verkkosivulle kerättävä halokevätprojekti voisi kyllä olla hyvin
> vähäisessä määrin työläs. Ihan ideaalia olisi vain yksi vapaaehtoinen
> webbimästeri ja isoimmat displayt halo-l-listalle; pienemmät kaikki vain
> sähköpostina internet-sivun kokoajalle!

Fine, mutta en kyllä itse tee mitään :-) Ostin tässä keväällä digikameran ja aion testata halojen kuvaamista sillä kevään aikana. Pari koevedosta osoitti, että raakakuvat ovat pliisuja, mutta repimällä niistä saa kyllä esille himmeätkin muodot. Esteettisyysideksi valitettavasti romahtaa, kun kuvasta tehdään 'superväritetty' versio.

Melkein selkeää säätä toivotellen

        Jere Kahanpää