Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Anne Kristiina Jokinen (ajokinen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.05.1999

On Tue, 4 May 1999, Mika Sillanpää wrote:

> Kah kummaa; itsekin kiinnitin huomiota tuossa vähän ennen iltakahdeksaa
> huomattavaan paksuun ja kirkkaaseen pilarikirkastumaan n. 10deg auringon
> päällä täällä Otaniemessä.

Minäkin vilkaisin taivaalle Pasilassa juuri klo 20 aikaan, ja pilvi oli tosiaan epämääräisen virgamaista. Itse en tosin huomannut muuta kuin pilarin, mutta en kovin tarkasti muuta etsinytkään.

t. Anne Jokinen