finsprite-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä finsprite-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Mikkelin Ursa ry (aki.taavitsainen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.08.2011

Moi,

Mikkelissä selkeää ja hyvä näkyvyyvs horisonttiin, ei löydy varmistushavaintoa ko.kohteesta. Toki matkaa täältä tulisi jo n. 800km kohteeseen. Nyt jos kohde on Panun laskelmien mukaan peräti n.600km päässä herää kysymys voiko olla noin kirkas? Joten mieleen tulee kosminen säde kennolla eli "härö"? Aika ajoin noita esiintyy meilläkin ja ovat kieltämättä samankaltaisen oloisia kuin kaukaiset keijut, mutta yleensä ovat hyvin vaaleita ja kirkkaita.

  • Aki

--
Ursan myrskybongausjaoston yldsalamaprojekti: finsprite-l@ursa.fi