finsprite-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä finsprite-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Antti Mäkelä (antti.makela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.05.2011

Hei,

hienoa, että ainakin yritystä ja intoa riittää, vaikka saalista ei heti tulisikaan. Toivottavasti FinSprite-salamaseurannasta on jonkinlaista hyötyä; nyt ainakin näyttää (ja tuntuu) ukkostavan täällä Helsingissä!

Terveisin
Antti