Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Iiro Sairanen (i_sairanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.04.2007

Moro ja eloa listalle,

Miulla on ainakin pelittäny hyvin tässä viime päivinä. Vielä olisi aika läjä upittavaa...

-Iiro

Windows Live Messenger - kivuttoman viestinnän puolestapuhuja. http://www.communicationevolved.com/fi-fi/