Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Iiro Sairanen (i_sairanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.06.2005

Heips!

Mie kannatan ainakin Manskiveä! Se on tähän astisista paikoista ehdottomasti paras, melko pimeetä ja yleensä on tähtiäkin näkynyt :)

-Iiro

Lataa ilmainen MSN Messenger http://messenger.msn.fi