Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Seppo Linnaluoto (linnaluo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.06.2005

On Mon, 13 Jun 2005, Jaakko Saloranta wrote:

> Se missä itse tapaaminen sitten pidetään, niin vaihtoehtoja otetaan vastaan.
> Jos jollain yhdistyksellä on mielenkiintoa ja sopivaa paikkaa järjestää
> tapaaminen niin antakaapa kuulua. Muuten vaihtoehdoiksi jää lähinnä
> Manskivi ja viime vuoden paikka sekä Räyskälä jne. Vehkis voisi vaikka
> kysellä sieltä Suvirannan leirikeskuksesta kyseisiä viikonloppuja? Entäs
> Kirkkonummen porukat, viimeksi oli ainakin kiinnostusta järjestää
> tapaaminen Kirkkonummella?

Kirkkonummella on tiedeleiri 4.-8.9. koululaisilla Lillkanskogin kesäsiirtolassa. Voin kysyä, onko kesäsiirtola vapaana syyskuussa, mutta luulen kyllä, ettei.

--
Terveisin ja hyvää alkukesää
Seppo Linnaluoto 	  puh. & fax  (09) 2977001