Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: mikko olkkonen (molkko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.02.2003

onko sama palvelu saatavana meille rivihavaitsijoille? en välitä saada joka ainoasta uploadauksesta erillistä mailia, mutta joka aamu tai joka viikko olisi kiva saada kooste edellisen päivän/viikon aikana uploadatuista ettei tarvi käydä aina saitilla erikseen pollaamassa onko joku havainnut mun omia suosikkeja.
m0lkk0

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail