Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: mikko olkkonen (molkko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.12.2002

mä oon nähnyt M42ssa yhtäaikaa sekä punaista, vihreää että valkoista. tämä tapahtui porilaisten (?) 20" dobsonilla maaliskuussa manskivessä. en tiedä oliko välissä värillisistä tai muita suotimia. sen tiedän etten ollut syönyt mitään sieniä tms.
omilla putkilla kaikki on aina näyttänyt värittömältä. m

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail