Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: mikko olkkonen (molkko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.11.2002

siis tarkennuksena vielä tuohon äskeiseen mailiini, että en ole myymässä mainittua laitetta. kunhan vain kerroin, että tälläinen kokoonpano on ihan varteenotettava ja edullinenkin.