Tähtitieteellinen yhdistys Ursa

Ursa-Studio

Mitä taivaalla tapahtuu? Mitä juuri sinä haluaisit kysyä tähtitaivaasta, avaruudesta tai ilmakehän ilmiöistä? Kysy meiltä!

Ursa on tehnyt keväällä 2020 kokeiluja suorista lähetyksistä, joiden on tarkoitus jatkua säännöllisesti kesän jälkeen. Otamme mielellään palautetta lähetysten ollessa käynnissä sekä myös niiden jälkeen. Palautetta voi antaa alla olevan lomakkeen avulla, tai lähettämällä se sähköpostilla osoitteeseen studio@ursa.fi.

Suoraan lähetykseen voit osallistua YouTubessa chatissa, tai esittää kysymyksesi jo ennakkoon lähettämällä sen osoitteeseen studio@ursa.fi. Otamme myös erittäin mielellämme vastaan taivaasta ottamianne valokuvia, joita käsittelemme lähetyksessä! Kysymyksiä ja kuvia voi lähettää meille jo syksyä silmällä pitäen.

Itsensä studiossa likoon laittavat Ursan tiedottaja Anne Liljeström ja tähtiretkiopas, planetaariokonkari ja tähtitaivaskurssittaja Tuukka Perhoniemi. Havaintoja taivaasta -osuutta tekevät planetaario-oppaat ja tähtinäyttäjät Jonna Rintamäki ja Santeri Manninen.

Kevään 2020 lähetykset

Palautetta suorasta lähetyksestä

Tässä voit antaa palautetta lähetyksistä nimettömänä, tai voit myös antaa yhteystietosi jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä palautteesi tiimoilta.

Tarkoituksenamme on kehittää ohjelman konseptia omien kokemustemme sekä katsojapalautteen perusteella.