[mtj-l] Re: Laitepäivät keväällä?

Jorma Koski koski at clinet.fi
Su Marras 12 23:28:19 EET 2000

Terve!

Vahinko, jos ei tähtipäiviä tule, mutta laitepäivät maistuu ilman muuta ja
Hollolan molemmat paikat on tosi hyviä!
Voisi varmaan vähän käsitellä kuvankäsittelyä nyt kun on alettu
skannailemaan vanhojakin kuvia
digitaaliseen muotoon ja pilvisillä säillä niissä riittääkin puuhaa.
Mulla olis MaxImDL ja Astroart ohjelmat, joilla voi tehdä esimerkiksi
entisestä roskiskamasta hiukka siedettävämpää.
Kokemus ei riitä esitelmöimiseen, mutta yhdessä voitaisiin kokeilla
kuvanparannusta.

JormaK