[mtj-l] Tähtiohjelmienkeräystä ja paketointia

Jarkko.Korhonen at sonera.com Jarkko.Korhonen at sonera.com
Ke Joulu 8 12:49:22 EET 1999

Moi

Olen niin hävettävän huonosti osallistunut jaoston toimintaan joten voisin
hakea, tutustua ja arkistoida materiaalia.

Minkä verran materiaalia on (esim. 10Mb)?

Töissä siirtonopeus on luokkaa 500 - 600KB sekunnissa ja kotona reititetty isdn
puskee 13 - 15KB sekunnissa.

Voin myös töissä polttaa rompulle jos on tarve.

t Jarkko

> Huomasin tässä kauhukseni, että mulla on melkoinen määrä
> tähtitieteellistä materiaalia lojumassa erinäisissä
> hakemistoissa ja lisäksi verkkoon on ilmestynyt paljon
> uusia ohjelmia saataville.
>
> Olisko joku suhteellisen nopean ja halvan linjan päässä
> oleva kiinnostunut hakemaan, tutustumaan ja arkistoimaan
> noita tiettyjen ohjeiden mukaan?
>
> -VeikkoM-

Enemmän tietoa listasta Mtj-l