[Kuuplan-l] Komeetta C/2020 F3 (NEOWISE) kirkkaana

jukka-pekka teitto jukka-pekka.teitto at outlook.com
Su Heinä 12 20:02:47 EEST 2020

Itse harmittelin lähinnä sitä, että tämä näyttävä komeetta ja sen paras anti jää suurelta yleisöltä näkemättä ja varsinkin lapsilta, jotka eivät ole koskaan oikeaa pyrstötähteä nähneet. Pimeään vuoden aikaan olisi tilanne siis aivan toinen ja taivaan tarkkailu saisi lisää kipinää ihmisissä.
Kiva, että harrastajilla on kuitenkin hyviä havaintoja.
J-P