[Kuuplan-l] International Observe the Moon Night 6.9.2014

Veikko Mäkelä Veikko.Makela at ursa.fi
La Heinä 5 12:16:01 EEST 2014

> lähinnähän tuo InOMN on kansanvalistustapahtuma. Yhdistykset,
> tutkimuslaitokset, museot, ja observatoriot siis järjestävät
> kuunäytöksiä, esitelmiä ja muuta vastaavaa.

Ajankohta on sikäli vähän ongelmallinen, että tähtiharrastuspäivää
vietetään elokuun lopulla.  Mutta täytyypä välittää tietoa myös
yhdistyksille Kuu-tapahtumasta.  Voi olla, että siellä on
innostusta omiin tapahtumiin, vaikkapa näytöksiin.   Ursan
jaostothan eivät juuri itse yleisötapahtumia organisoi.

Muuten teema on ihan kiinnostava.  Ursakin on aloittanut vastikään
Kuukurssit, joissa pääpaino on kuun näkymisessä ja tarkkailussa.

-VeikkoM-

Enemmän tietoa listasta Kuuplan-l