[kuuplan-l] P/2010 H2 kuvattu 24/25.4.2010

Tapio einarin at gmail.com
Su Huhti 25 20:33:00 EEST 2010

Moi,

Piti kaivaa putket ja vermeet naftaliinista vaikka luulin jo pääseväni
kesämoodiin.
Yllätyin komeetan kirkkaudesta (jopa alle 10 mag?) ja koman laajuudesta.
Holmeshan tuosta tuli mieleen. Toivottasti nyt ei kuitenkaan poksahda
kunnolla kesän aikana.

http://www.ursa.fi/capella/ilmot/P2010H2_250410.htm

Tapio

Enemmän tietoa listasta Kuuplan-l