[kuuplan-l] FW: Havaintokampanja: Pluton okkultaatiohavaintoja 14 helmikuuta.

suhonen at ursa.fi suhonen at ursa.fi
To Huhti 22 13:04:02 EEST 2010

Hei,

Suuressa osassa Eurooppaa Pluto peitti tähden pilvien takana. Löysin PLANOCCULT-
listalta 28 peittymistä käsitellyttä viestiä. Ainoastaan Pic du Midin
observatoriossa havaitseminen onnistui. Onnistumisesta kertoneen viestin
liitteenä oli peittymisen valokäyrä.

Terveisin

             Matti Suhonen

Enemmän tietoa listasta Kuuplan-l