[kuuplan-l] kuunpimennys

Harri Haukka hhaukka at waura.pspt.fi
La Marras 8 21:57:31 EET 2003

Joroisissa on tällähetkellä pilvistä, mutta säätiedotus lupailee puolipilvistä
kello 02.00:ksi. Saas nähdä näkyykö mitään.

Lainaus j.nissine at jippii.fi:

> --
> Hei
> Haluaisin tietoja eri henkilöiltä listaltamme ...veikkauksia näkyykö
> tämä pimennys millä varmuudella.Itse olen täällä Kuopiossa
> havainnoimassa ja en usko että näkyy.Pilvessä on.
>

>                      tillotellaan. T.     Jouni N.
>
> __
> Ota itsellesi luotettava kotimainen email http://www.jippii.fi/
> Tutustu samalla netin parhaaseen pelipaikkaan JIPPIIGAMESIIN.

Terveisin:

X          X
                                 /    Harri Haukka    \            X
                                /Havaintojaoksen vetäjä\
                 X     X       /  Warkauden Kassiopeia  \      X       X

Enemmän tietoa listasta Kuuplan-l