[kuuplan-l] 2002 NY40

Jarmo Moilanen moilanja at luukku.com
Ti Elo 27 21:46:42 EEST 2002

Tervehdys,

Sain tänään viimein avattua tuon uuden kotisivuni. Sieltä löytyy minun
tuosta 2002 NY40 asteroidista tekemäni piirroshavainnot molemmilta öiltä.
Valokuvatkin tulee sinne, jos onnistuivat... Sivuilla on muitakin
havaintojani esim. komeetoista, yksi valokuva Junosta, muutama kuvatus
kuusta yms. Dokumentointi on vähän kesken, mutta en ehtinyt nyt sitä tehdä
loppuun enkä ehdi kun on noita kiireitä (UMi ja muutto).

Nuo uudet "Somerikko Observatorio" -sivut löytyvät osoitteesta:

http://kotisivu.mtv3.fi/s-obs/

Aivan, mtv3:n kotisivupalvelu... EN SUOSITTELE! Joka hemmetin tiedosto
pitää siirtää kotisivueditorin kautta yksitellen... Kansioita ei voi
käyttää yms... No, onhan se ilmainen ja osoite tulee ihan nätin lyhyeksi...

Ilmoittakaa jos joku kuva ei löydy (ei saa käyttää välilyöntejä ja vain
pieniä kirjaimia, tuotti vähän vaivaa korjata nuo).

Nyt näkyvistä komeetoista en ole ehtinyt tehdä vielä havaintoja.
Toivottavasti ehdin ennen kuin häviävät.

Jarmo

Enemmän tietoa listasta Kuuplan-l