[kuuplan-l] 2002 NY40

timo.leponiemi at yle.fi timo.leponiemi at yle.fi
Ke Elo 28 11:54:15 EEST 2002

Äkkiseltään luettuna kyllä tuo teksti viittaa siihen, että mitä sinne on
laitettu, on Alma Median lehdille "vapaata riistaa".
Mikä sitten lie Hesarin suhteen tilanne, selviää varmaan kohta. Eilisessä
Hesarissa (olikohan se nyt joku "Hyvä tietää"-palsta tms. oli käyetty mun
salamakuvaa, joka julkaistiin Hesarissa isompana viime vuoden heinäkuussa.
Käsittääkseni kyse oli kyllä kertajulkaisusta. Eikä siinä kyllä näkynyt
kuvaajan nimeäkään... Saas nähdä, onko niillä tarkoitus maksaa
kuvankäytöstä vai ei!
Että sellaista...
Timo L.

"Jarmo Moilanen" <moilanja at luukku.com> on 28.08.2002 11:50:00