[aurinko-l] Re: [taursa-harrastus-l] Aurinko Coronado PST:llä 17.10.

Tapio einarin at gmail.com
Su Loka 17 13:22:23 EEST 2010

Moi,

Käytössä oli taas QHY johon ruuvattuna kiinni 2X barlowin linssikappale,
jolla saan auringon kokonaisena fokukseen.
Pikseleitähän kamerassa on 1280*1024.
Olen kokeeksi suurennellut kuvia ohjelmallisesti 150% jolla on saanut
ihan siedettävän näköisiä 20x30cm valokusuurennoksia.
Kamerat joissa on enemmän pikseleitä ovat sen verran tyyriitä etten ole
raaskinut sellaiseen sijoittaa.

Tapio