Tähtikurssi I (suositusikä 7–12-v.) S2022

5,00 25,00

Lähiopetuksena Helsingin observatoriolla, maanantaisin klo 19.0019.45
Kesto 12.9.4.12.
jäsenhinta 5 € / muut 25 €

Opetus tapahtuu Helsingin observatoriolla (Kopernikuksentie 1).

Kurssilaisen tiedot

Kurssilaisen yhteystiedot (vapaaehtoinen)

Huoltajan yhteystiedot

Toisen huoltajan yhteystiedot (vapaaehtoinen)

Lähiopetuksena Helsingin observatoriolla, maanantaisin klo 19.0019.45
Kesto 12.9.4.12.
jäsenhinta 5 € / muut 25 €

Tähtikurssi I:llä käsitellään universumin kiehtovia ilmiöitä aina sen synnystä sen kaukaiseen tulevaisuuteen. Perehdymme niin kotoiseen aurinkokuntaan kuin vaikkapa tähtien elämänkaareen, niiden syntymästä kuolemaan, tai jopa Linnunradan ulkopuolisiin kohteisiin ja ilmiöihin. Kurssilla käydään haastavia asioita läpi mutta kuitenkin aloittelijaystävällisesti.

Opetus tapahtuu Helsingin observatoriolla (Kopernikuksentie 1).

Huom! Jäsenhinta kursseille on voimassa vain kun kurssilaisella itsellään on Ursan jäsenyys. Huoltajan jäsenyys ei oikeuta jäsenhintaan.

Valitse normaalihinta / Ursan jäsenhinta

,

Tähtitieteellinen yhdistys Ursa ry

Ursa on Suomen suurin tähtitieteellinen yhdistys. Välitämme tietoa tieteestä ja tarjoamme selkeän ja asianmukaisen käsityksen maailmankaikkeudesta. Ursan jäsenet ovat kaikenikäisiä tiedonjanoisia ihmisiä ympäri Suomen.

Ursa julkaisee Tähdet ja avaruus -lehteä sekä tietokirjoja tähtitieteestä ja sen lähitieteistä. Hyvälaatuiset kaukoputket ja tähtikiikarit saat jäsenenä edullisemmin Ursan myymälästä. Tietämättömyyttä, toivottomuutta ja tylsistymistä vastaan tarjoamme kursseja, esitelmiä, kerhoja ja leirejä sekä Kaivopuiston tähtitornilla tähti- ja aurinkonäytöksiä.

>> Uskalla tietää, liity Ursaan.