Matematiikan jatkokurssi 2 (11-16-v.) K2018

haastava

Kesto: 22.1.-23.4.
vetäjä: Joonas, Emilia ja Antti
jäsenhinta 10 € / muut 20 €

Huom! Jäsenhinta kursseille on voimassa vain kun kurssilaisella itsellään on Ursan jäsenyys. Huoltajan jäsenyys ei oikeuta jäsenhintaan.

Kurssilaisen tiedot *

Helsingin observatorio, maanantai klo 19-21
haastava

Kesto: 22.1.-23.4.
vetäjä: Joonas, Emilia ja Antti
jäsenhinta 10 € / muut 20 €

Kurssi on jatkoa Matematiikan peruskurssille, ja jatkaa samojen teemojen parissa. Kurssin keskeisiä teemoja ovat vektorit, trigonometria, differentiaaliyhtälöt sekä differentiaali- ja integaalilaskennan syventäminen.

Lähtötasovaatimus: Matematiikan peruskurssi (1 ja 2), matematiikan jatkokurssi 1, tai vastaavat tiedot (lisätietoja voi tiedustella osoitteesta nuoriso@ursa.fi)

Tuotekoodi

0221689214692

Tähtitieteellinen yhdistys Ursa ry

Ursa on Suomen suurin tähtitieteellinen yhdistys. Välitämme tietoa tieteestä ja tarjoamme selkeän ja asianmukaisen käsityksen maailmankaikkeudesta. Ursan jäsenet ovat kaikenikäisiä tiedonjanoisia ihmisiä ympäri Suomen.

Ursa julkaisee Tähdet ja avaruus -lehteä sekä tietokirjoja tähtitieteestä ja sen lähitieteistä. Hyvälaatuiset kaukoputket ja tähtikiikarit saat jäsenenä edullisemmin Ursan myymälästä. Tietämättömyyttä, toivottomuutta ja tylsistymistä vastaan tarjoamme kursseja, esitelmiä, kerhoja ja leirejä sekä Kaivopuiston tähtitornilla tähti- ja aurinkonäytöksiä.

>> Uskalla tietää, liity Ursaan.