Lasten tähtikurssi (7–12-v.) S2020

Verkossa, maanantai klo 1920
helppo

Kesto 14.9.30.11.
jäsenhinta 5 € / muut 25 €

Lasten tähtikurssilla käsitellään universumin kiehtovia ilmiöitä aina sen synnystä sen kaukaiseen tulevaisuuteen. Perehdymme niin kotoiseen aurinkokuntaan kuin vaikkapa tähtien elämänkaareen, niiden syntymästä kuolemaan, tai jopa Linnunradan ulkopuolisiin kohteisiin ja ilmiöihin. Kurssilla käydään haastavia asioita läpi mutta kuitenkin aloittelijaystävällisesti. Nuoremmatkin kuin 7-vuotiaat voivat tulla kurssille, sillä ainoa lähtötasovaatimus on lukutaito. Huoltajat ovat tervetulleita osallistumaan opetukseen.

Opetus tapahtuu täysin verkossa, joten osallistumiseen tarvitaan verkkoyhteys.

Lähtötasovaatimus: Lukutaito (mainitaan erikseen johtuen ikäryhmästä)

Huom! Jäsenhinta kursseille on voimassa vain kun kurssilaisella itsellään on Ursan jäsenyys. Huoltajan jäsenyys ei oikeuta jäsenhintaan.

Poista

Kurssilaisen tiedot *

Verkossa, maanantai klo 1920
helppo

Kesto 14.9.30.11.
jäsenhinta 5 € / muut 25 €

Opetus tapahtuu täysin verkossa, joten osallistumiseen tarvitaan verkkoyhteys.

Lähtötasovaatimus: Lukutaito (mainitaan erikseen johtuen ikäryhmästä)

Tuotekoodi

0221689214706

Valitse normaalihinta / Ursan jäsenhinta

,

Tähtitieteellinen yhdistys Ursa ry

Ursa on Suomen suurin tähtitieteellinen yhdistys. Välitämme tietoa tieteestä ja tarjoamme selkeän ja asianmukaisen käsityksen maailmankaikkeudesta. Ursan jäsenet ovat kaikenikäisiä tiedonjanoisia ihmisiä ympäri Suomen.

Ursa julkaisee Tähdet ja avaruus -lehteä sekä tietokirjoja tähtitieteestä ja sen lähitieteistä. Hyvälaatuiset kaukoputket ja tähtikiikarit saat jäsenenä edullisemmin Ursan myymälästä. Tietämättömyyttä, toivottomuutta ja tylsistymistä vastaan tarjoamme kursseja, esitelmiä, kerhoja ja leirejä sekä Kaivopuiston tähtitornilla tähti- ja aurinkonäytöksiä.

>> Uskalla tietää, liity Ursaan.