Baader Planetarium

Auringonpimennyslasit

3,50

Suodatinlasit turvalliseen Auringon katseluun.

HUOM! Auringonpimennys 11.8.
– Tilaa viimeistään ke 8.8. klo 12.00
– Tilaus tulee maksaa verkkomaksuna tilauksen yhteydessä
– Saatavissa myös Ursan toimistolta pe 10.8. klo 16.00 asti

Varastossa

Auringonpimennyslaseilla voit katsella Aurinkoa turvallisesti. Aurinkoa ei saa katsoa ilman silmien asianmukaista suojaamista. Laseilla ei saa katsoa Aurinkoa kiikareiden tai kaukoputken lävitse

Pimennyslaseissa on pahvikehys. Sallittu yhtäjaksoinen katseluaika korkeintaan 3 min. kerrallaan. Laseja ei saa käyttää kiikarin, kaukoputken, kameran tms. kanssa. Laseja ei saa käyttää silmäleikkauksen tai silmätulehduksen aikana tai välittömästi näiden jälkeen. Käyttö ainoastaan aikuisen valvonnassa. Rikkoutuneet lasit tulee hävittää.

Valmistuttaja: Baader Planetarium, Saksa. Optinen tiheys 5. CE sertifikaatti. Läpäisy henkilönsuojaindirektiivin (89/686/ETY) standardin (EN169/2002) mukainen.

Mitat 15 x 4 x 0.3 cm
Tuotekoodi

2459288

Saatavuus

varastossa

Tekijä

Baader Planetarium

Tähtitieteellinen yhdistys Ursa ry

Ursa on Suomen suurin tähtitieteellinen yhdistys. Välitämme tietoa tieteestä ja tarjoamme selkeän ja asianmukaisen käsityksen maailmankaikkeudesta. Ursan jäsenet ovat kaikenikäisiä tiedonjanoisia ihmisiä ympäri Suomen.

Ursa julkaisee Tähdet ja avaruus -lehteä sekä tietokirjoja tähtitieteestä ja sen lähitieteistä. Hyvälaatuiset kaukoputket ja tähtikiikarit saat jäsenenä edullisemmin Ursan myymälästä. Tietämättömyyttä, toivottomuutta ja tylsistymistä vastaan tarjoamme kursseja, esitelmiä, kerhoja ja leirejä sekä Kaivopuiston tähtitornilla tähti- ja aurinkonäytöksiä.

>> Uskalla tietää, liity Ursaan.